Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje pytania odnośnie zasad : )
05-12-2017, 06:09 AM
Post: #11
RE: Moje pytania odnośnie zasad : )
Takich wypadkach opłaca się cytowac moc:

Cytat:SURPRISE! YOU'RE DEAD!: Dark Deadpool can use Stealth. Give Dark Deadpool a free action to roll a d6, then place him in any square within half the result.

Deadpool nie rusza się tylko jest umieszczany w w zasiegu d3 pól.
Więc może w ten sposóbu opuszczać combat, co więcej ponieważ jest umieszczany na polu nie wykonując ruchu nie musi rzucać na oderwanie.

Tak piszę jako mod
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości