Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka wątpliwości
12-02-2017, 12:21 AM
Post: #1
Kilka wątpliwości
Mam pewne wątpliwości, a ze względu na to, że rzadko gram to kieruje je do Was.

1) Czy trait (gwiazdka) #043 Peace-Machine o nazwie Suppression Field pozwala zamienić większe od 3 unavoidable damage na 3 punkty obrażeń?
[Obrazek: 043-Peace-Machine.jpg]
Według nowych zasad:
Cytat:Unavoidable damage is a type of damage dealt that can't be reduced or prevented from being dealt or taken by any effect.

Zdolność Peace-Machine nie zawiera sformułowania redukcja (reduced), ani nie zapobiega jako takim obrażeniom, tylko je podmienia. I tu nie jestem pewien jak podejść do sformułowania "can't be prevented from being dealt or taken by any effect".

2) Czy Sidestep postaci z Avengers Team Ability wynosi 3 pola zamiast 2, skoro sidestep to ruch o 2 pola, a to TA brzmi następująco:
Cytat:When this character is given a MOVE action, modify speed +1.

3) Czy w momencie gdy #061 Thor jest wyposażony w Mjolnir może podnieść 2 przedmioty, czy młot, który od początku gry jest na karcie postaci jest traktowany jako jeden z tych dwóch obiektów?
Chodzi mi o trait MIGHTY SON OF ASGARD.
[Obrazek: s-l1600.jpg]

4) Drugie pytanie odnośnie figurki #061 Thor. Czy specjalna lecząca zdolność na obronie (ANTI-CURSE HEALING ARMOR) działa po tym gdy obrażenia zostaną zadane za pomocą Pulse Wave?

Cytat:ANTI-CURSE HEALING ARMOR: Invincible. When Thor takes damage from an attack that was not a critical hit, after resolutions heal him 1 click.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-02-2017, 02:12 AM
Post: #2
RE: Kilka wątpliwości
Co do #1 i #4 nie jestem, pewnien (instynkt mi mowi że w wypadku #1 nie możesz zmienjszyc unavidable damage a w #4 Thor się nie leczy bo trait nie byl aktywny kiedy Thor otrzymał obrażenia)

#2 Sidestep teraz nie ma nic wspólnego z prędkością. Pozwala figurce poprostu ruszyc się o dwa pola.

#3 Obiekt wyekwipowany nie jest trzymany przez postać.

Tak piszę jako mod
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości